مشاوره حقوقی برای آزادی زندانی

شنبه 20 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

لغو ضمانت یا ضامن بودن زندانی

لغو ضمانت چطور می توان ضمانت یا ضامن بودن زندانی را لغو کرد؟

ضمانت یکی از عقود مطرح شده قانون مدنی و یکی از راه های تامین قرار کیفر به عنوان ضمانت زندانی در دادگاه کیفری است از این رو همواره سوالاتی در خصوص لغو ضمانت مطرح میشود. به زبان ساده میتوان گفت ضمانت عقدی است که به موجب آن شخصی در برابر طلبکان و با موافقت طلبکار دین شخص بدهکار را بر عهده میگیرد و از آن پس شخص ضامن متعهد به پرداخت دین است.

امروزه با کاربردی که عقد ضمان میتواند داشته باشد، استفاده از عقد ضمانت در مسائل متعدد دیده شده است. ضمانت زندانی، ارائه ضمانت نامه بانکی برای آزادی زندانی و ضمانت شخصی که درخواست اخذ وام از بانک را دارد از موارد پرکاربر کارکردن عقد ضمانت است. اما همواره این سوال مطرح میشود که آیا امکان لغو ضمانت وجود دارد؟ در صورت لغو ضمانت چه اتفاقی میوفتاد وچه مسئولیتی برای طرفین به همراه دارد؟



:: برچسب‌ها: اجاره سند , سند اجاره ای , ضمانت ,


شنبه 20 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

تهیه سند ضمانت برای زندانی با گروه حقوقی عدالت آفرینان

ضمانت زندانی تعزیرات

بسیاری از زندانیان تعزیرات به دنبال ارائه سند ضمانت زندانی تعزیرات برای آزادی هستند. از این رو همواره به دنبال آشنا شدن با شرایط ضمانت زندانی تعزیرات و روش های ضمانت زندانی تعزیرات میباشند. مجموعه حقوقی عدالت آفرینان، متخصص در ارائه خدمات در زمینه اجاره سند جهت دادگاه، زمانت زندانی تعزیرات، ضمانت زندانی برای مرخصی و ضمانت زندانی برای آزادی است. مجموعه حقوقی عدالت آفرینان با تعهد کاری خود تمام مشکلات شما را جهت آزادی وضمانت زندانی تعزیرات انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: ضمانت زندانی , اجاره سند , عدالت آفرینان ,


شنبه 20 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

خدمات عدالت آفرینان برای اجاره سند برای حسن انجام کار

امروزه افراد برای مقاصد متفات اقدام به ارائه سند میکنند. ارائه وثیقه برای آزادی زندانی، ارائه سند برای مرخصی زندانی و اخذ وام از بانک از مواردی است که بسیار دیده میشود. اما این نگرانی همواره برای همه وجود داشته که در صورت در اختیار نداشتن سند متناسب با وثیقه تعیین شده باید چه کار انجام دهند؟ بهترین راه حل برای حل کردن این مشکل اجاره سند جهت دادگاه است. به علاوه آن با توجه به شرایط کنونی جامعه و اهمیت تعهد در انجام کار، بسیاری از افراد برا ضمانت حسن انجام کار اقدام به ارائه و سپردن سند به کارفرما میکنند. از این رو به دنبال اجاره ‎سند برای ‌ضمانت حسن انجام کار هستند. این عمل در روابط بین کارفرما و پیمان کار به وفور دیده میشود و دلیل بر حسن عمل پیمانکار برای انجام کار است.



:: برچسب‌ها: اجاره سند , سند اجاره ای , عدالت آفرینان ,


سه شنبه 9 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

اجاره سند و وثیقه در تهران با موسسه حقوقی عدالت آفرینان

اجاره سند در تهران برای انجام امور دادگاهی و ارائه به دادسرا جهت آزادی و ضمانت زندانی توسط موسسه حقوقی عدالت آفرینان انجام می شود. موسسه حقوقی عدالت آفرینان با ایجاد خدمات مربوط به اجاره سند، وثیقه ملکی، ارائه ضامن و ضمانت زندانی گامی بلند برای آسان سازی شرایط آزادسازی تمامی زندانیان برداشته است.

اگر شما هم در تهران هستید و برای آزادسازی زندانی یا مرخصی ایشان به سند و وثیقه نیاز دارید با موسسه حقوقی عدالت آفرینان تماس بگیرید.

خدمات موسسه حقوقی عدالت آفرینان:

· آزادسازی زندانی با اجاره سند و وثیقه ملکی

· ضمانت زندانی با ارائه سند و وثیقه

· مرخصی برای زندانیان با ارائه سند و وثیقه

موسسه حقوقی عدالت آفرینان مفتخر است با بهترین قیمت و سریعترین حالت این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

ما در تلاشیم که بهترین شرایط را برای شما فراهم آوریم.

در ضمن خدمات اجاره سند و وثیقه به شهرهای زیر هم داده می شود:

تهران، ورامین، دماوند، فیروزکوه، کرج، هشتگرد، اشتهارد، شهریار، شهرقدس، بومهن، رودهن، پرند، پردیس، قم، رباط کریم، ملارد، اندیشه، مارلیک، نظرآباد، محمدشهر، ماهدشت و قزوین

با بهترین موسسه حقوقی برای اجاره وثیقه و سند همراه باشید.

عدالت آفرینان

تلفن : 091270261

آدرس :‌ تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7



:: برچسب‌ها: اجاره سند , سند اجاره ای ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

وکیل برای اجاره سند جهت ضمانت دادگاه و دادسرا

یکی از راه های ارائه وثیقه به عنوان قرار تامین کیفر در محاکم کیفری، تامین سند اجاره ای است. اجاره سند به عنوان یکی از راه حل های آسان جهت آزادی زندانی و مرخصی زندانی مورد استفاده قرار می گیرد. تامین سند اجاره ای و ارائه آن به دادگاه و یا دادسرا و همراهی متهم و موکل خود در تمام مراحل دادگاه نیازمند تخصص وکیل و آشنایی او با این فرآیند است.



:: برچسب‌ها: عدالت آفرینان , موسسه حقوقی عدالت آفرینان , اجاره سند , وکیل ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

بهترین وکیل اعتراض به قرار وثیقه در تهران

بسیاری از متهمان برای آزادی موقت از زندان و یا مرخصی گرفتن از زندان به دنبال صدور قرار تامین کیفر هستند. قرار تامین در زمان انجام تحقیق و تفحص اولیه که توسط دادسرا انجام میشود و یا در جریان محاکمه توسط مقام ذی صلاح صادر میشود. صدور قرار وثیقه یکی از قرارهای تامین کیفر است که امروز به عنوان یکی از آسان ترین راه ها برای آزادی زندانی نزد وکلا و عموم مردم شناخته میشود. بهترین راه برای اطمینان از صحت فرایند صدور قرار وثیقه و اعتراض به قرار وثیقه همکاری با وکیلی صالح و شایسته است. چرا که وکیل متخصص در امور کیفری موجب سریع تر شدن روند پرونده میشود و تخصص او مانع از بروز مشکلات احتمالی برای طرفین دعوا میشود. وکیل اعتراض به قرار وثیقه به علت آشنایی با قانون و پیچیدگی های قانونی بهترین راه را برای رسیدگی به پرونده و طی شدن روند دادرسی بکار می برد.



:: برچسب‌ها: عدالت آفرینان , وکیل , موسسه حقوقی عدالت آفرینان , وکیل دادگستری ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

دعوای الزام به انجام تعهد

همه چیز درباره دعوای الزام به انجام تعهد

الزام به انجام تعهد چیست؟ همه چیز درباره دعوای الزام به انجام تعهد را بدانیم. یکی از انواع دعاوی که عمدتاً از اختلافات مربوط به انجام تعهدات در قرارداد ناشی می شود، دعوای الزام به انجام تعهد است. باید بدانید قرارداد بخشی از جریان اقتصادی زندگی ما را رقم می زند. پس باید اهمیت زیادی برایش قائل شد. همیشه قبل از انعقاد قراردادها بهتر است حداقل یک نمونه قرارداد را به دقت مطالعه نماییم. تا با ساختار یک قرارداد خوب آشنا شویم.

دعوای الزام به انجام تعهد

در دعوای الزام به انجام تعهد، متعهد که قول انجام کاری را به متعهد له داده است از تعهد خود فروگذاری کرده است. دعوای الزام به انجام تعهد جهت مجبور کردن متعهد به انجام دادن آن کار است. دعوای الزام به انجام تعهد با تقدیم دادخواست از جانب متعهد له به عنوان خواهان و به طرفیت متعهد به عنوان خوانده دعوا مطرح می شود.

برای تعریف کردن تعهد میتوان به این اشاره کرد که تعهد رابطه ای حقوقی است که به موجب آن شخصی میتواند از شخصی دیگر انجام دادن امری را بخواهد. به زبان دیگر شخص متعهد عهده دار انجام دادن کاری میشود. گروه حقوقی عدالت آفرینان می تواند شما را در امر دعوای الزام به انجام تعهد برای اجاره سند، ضامن، وثیقه و هر امر دیگری یاری کند.



:: برچسب‌ها: عدالت آفرینان , وکیل , موسسه حقوقی عدالت آفرینان ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

بر اساس چه شروطی متهم می تواند از زندان مرخصی بگیرد؟

در چه شرایطی زندانی یا متهم می تواند مرخصی بگیرد؟

در این مطلب قصد داریم با شرایط مرخصی زندانیان آشنا شویم. شرایط مرخصی زندانی چیست؟ جواب این سوال کمی طولانی است که در این مطلب بدان کامل اشاره می کنیم. در این بخش سعی داریم به صورت خلاصه شرایط گرفتن مرخصی زندانی را شرح دهیم تا شما را با شرایط قانونی نحوه گرفتن مرخصی زندانی آشنا کنیم.

شرایط مرخصی زندانی



:: برچسب‌ها: عدالت آفرینان , آزادی زندانی ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

قرار کفالت برای آزادی موقت زندانی

کفیل کیست؟ قرار کفالت چیست؟

کفیل کلمه ایست عربی در لغت به معنی ضامن و کسی که از دیگری کفالت کند، می‌باشد. کفیل در اصطلاح حقوقی، شخصی است که حضور مرتب متهم را در مواقع احضار او در برابر مبلغ معینی وجه، تعهد و کفالت می‌نماید. (ویکی پدیا)

در واقع کفالت یک عقد است که یکنفر در در برابر یک شخصی متعهد می شود که یک نفررا هرگاه بخود حضور یابد ، به عنوان مثال علی به احمد تعهد می دهد هر گاه احمداز او خواست حسین را در مقابل او حاضر نماید ( ماده 734) قانون مدنی که در این صورت متعهد را کفیل و شخص ثالث را مکفول و طرف دیگر ا مکفول له می نامند و در مورد مثال فوق علی را کفیل واحمد را مکفول له وحسین را مکفول است.



:: برچسب‌ها: قرار کفالت , اجاره وثیقه , عدالت آفرینان , ضامن زندانی ,


دوشنبه 1 شهريور 1400
ن : عدالت آفرینان

موسسه حقوقی سند اجاره ای برای آزادی متهم

مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانی

عدالت آفرینان مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانیان و ارائه به دادگاه ها و دادسراها می باشد. در ادامه برای توضیح نحوه چگونگی ارائه خدمات با ما همراه باشید. از آنجاییکه تعداد افراد زیادی به دلیل مشکلات مالی، خانوادگی و غیره به دادگاه احضار می شوند شرایط اجاره سند برای آزادی موقت آنها تا موعد دادگاه یکی از معضلات این دسته افراد می باشد. یکی از خدمات عدالت آفرینان اجاره سند برای زندانی می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت ارزان آن را برای شما تهیه می کند. از این رو عدالت آفرینان یک مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانی محسوب می شود. اما برای اطمینان از این کار و جلوگیری از کلاهبرداری از شما باید نکاتی را در این مورد بدانید.

مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانی
مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانی


:: برچسب‌ها: عدالت افرینان , موسسه حقوقی عدالت آفرینان , اجاره سند ,